16 gennaio 2013

Lu Sand'Andunie (Popolare)


Bona sàire a tutte quende
bona ggenda cristijane
bona sàire allecramende
ca vi dèiche ca jè dumane;



Sand'Andunie binidatte...
Sand'Andunie binidatte
nghi la mazze e lu purcuàtte.

Li parinde a Sand'Andunie
li vulèvene accasaje
ma lu Sande penze bbèune
e a lu deserte si ni vaje;

Pi n'avè la siccatìure...
pi n'avè la siccatìure
d'alluhuà li criatìure.

'Na matèine Sand'Andunie
si li magnave du taijulèine
Zitte zette lu demonie 
j' s'arrobbe la friccèine;

E lu Sande nin s'inganne...
e lu Sande nin s'inganne
nghi li mene si li magne.

Sand'Andunie huatte huatte
jav'a faje na bbisagne
lu demonie da na fratte
j' smiscesce la vrivàgne;

Lu rumèite si n'addàune...
Lu rumèite si n'addàune
e j'ammolle lu gruppuàune.

S'ajje dette sta sturielle
e mi vulesse arihalàje
figatezze e custatelle
saggicciutte e sanguinacce;

Chi mi dà lu porche sane...
Chi mi dà lu porche sane
sci bbindàtte chi li magne.

Nghi sta nèuve ca vi porte 
jè finute lu candàje 
arrapèiteme 'ssi porte
ca mi vujj'ariscallaje;

Ca stu fràdde malidàtte...
Ca stu fràdde malidàtte
mi fa sbatte li hangàtte. 

Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...