14 gennaio 2013

La serenata de lu 'mbriiche (G. Cameli - A. Di Jorio)


(Solo) Affàccete Marè, sinde stu core 
che pe ttà cande lu perdute amore; 
sti hàmme sci e no m'attà 'llembìte 
je cante e pure me so' 'mbriachite...

Rit. (Coro) Lu vène cotte, 
lu muscatelle, 
j'a date a lu cervelle 
'n ze sa che ji fa fà; 
già s'è 'mbapète, 
n'artè la cocce 
che stracce de cucòcce 
à vute dà magnà!

(Solo) Tutte lu bene che tu m'hi vulùte 
come nu zuffie d'arie s'è perdute; 
è jè pe cunzularme jurne e notte 
facce l'amore nghe lu vène cotte...

Rit.

(Solo) Vuje candà pe ttà, chesta nuttàte 
li mille e mille vasce che m'hi date; 
vuje candà a li stàlle e a li persone 
che 'n core tì nu pezze de carbone...

Rit.

(Solo) Che jè me sfiate a ttà, Mariuccia belle 
'n te passe manghe pe la prima pelle; 
però dumane a sera a mezzanotte 
m'arsìnde n'addra vodde quajù sotte...!

Rit. finale


Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...