28 maggio 2014

Uaste bbelle, terra d'eure (Votinelli - Zaccardi)

immagine da: vastospa.it

M'arecorde di lu Uaste 
lu paése addò so' nate, 
canda jè' pe la bbisagne 
a sta terra ajje migrate.
Ni mme puzze ma' scurdaje 
fore la porte a lu Cuastelle, 
addò Sande Pandalàune 
vennàive ndriche e sciavunèlle. 

Rit.: Uaste e bbelle e tèrra d' eure, 
notte e jurne pènz' à ttàje 
ma fa prima chi' mi mèure 
ti vulèsse a rividaje. 

De le fàmmene a la Mèreche 
l'ome fanne nu 'cciudaje: 
ppén' ascite da la scagne 
dànne satte a ffà bbattaje. 
Se le mbiàschene la facce 
nghe la ciprie e lu rusciatte 
ma nen vàlene nu pàile 
de na tosta cafunàtte. 
Rit. 

Se vvulème fà le bbagne 
ama ije a Sàute Bbìcce 
ma nge sta le bbille scuje 
che ttinème a la Pinnìcce. 
Aècche, l'acche de lu mare 
'mbuzzeneite de bbinzèine: 
a Ccasàrze sinde l'acche 
addurà de quarajèine. 
Rit.

Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...